Loading...

اخبار

ویندوز فون هنوز زنده است! 6 گوشی جدید در راه

نوشته شده در : 2015/07/13 - 10:10
با توجه به کاهش نیروهای مشغول به کاری که ما از Microsoft طی این هفته مشاهده کردیم، عجیب نیست که فکر کنید که این شرکت به دنبال کنار گذاشتن تجارت سخت افزار گوشی و به جای آن  تمرکز بر روی دسکتاپ است.

windows-phone

 

با این حال مدیر عامل شرکت، Satya Nadella وعده داده است که "به گروه اول دستگاه های پر طرفدار شامل موبایل متعهد است"، و به نظر می رسد بر اساس وعده ای که وی داده، این شرکت در حال انجام پروژه هایی در آینده ای نه چندان دور است.
evleaks@ خبر چین توئیتر می گوید که حداقل 6 گوشی جدید در خط تولید این شرکت هستند، لذا کسانی که تمایل و اشتیاق زیادی به کار با ویندوز 10 دارند، گزینه هایی کافی برای انتخاب پیش رو خواهند داشت.

 

بازگشت Lumia ها
حالا این گوشی ها چه مدل هایی می توانند باشند؟ ما تا کنون چیزهای زیادی راجع به Lumia 940XL شنیده ایم، یک تلفن پرچم دار با قدرت Snapdragon 810 به همراه صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD و سایر مشخصاتی که هیجان همه را برانگیخته می کند.
همچنین شایعاتی از یک Lumia 940 معمولی تر به گوش می رسد، با اجزایی با قدرت کمی پایین تر برای اینکه قیمت آن را کمی متعادل تر و مناسب تر نماید.

 

ویندوز فون windows-phone

 

در مورد تاریخ ارائه آن هم، اطلاعاتی در دست است که برخی گوشی ها امسال وارد بازار خواهند شد، هر چند زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

Microsoft  نیز هنوز اعلام نکرده که چقدر باید برای نسخه موبایلی ویندوز 10 پس از ارائه نسخه دسکتاپ این ویندوز که در انتهای ماه جاری ارائه خواهد شد، منتظر بمانیم.

دسته : سخت افزار منبع : Techradar بازدید : 2814

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!